Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt je bestelling betalen door middel van:
Nederland
• iDeal
• Creditcard (via PayPal)
• Overboeking (vooraf)
• PayPal

België
• Mr Cash / Bancontact
• Creditcard (via PayPal)
• Overboeking (vooraf)
• PayPal

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij streven er naar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De levertijd verschilt per product en staat altijd aangegeven op de productpagina.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Of je bestelling door de brievenbus past hangt af van het aantal bestelde producten. Wij doen ons uiterste best je bestelling zo compact mogelijk te verpakken en versturen. In de meeste gevallen past deze gewoon door de brievenbus.

Betaal ik verzendkosten?

Iedere bestelling verzenden wij gratis. Zowel binnen Nederland, als naar België.

Kan ik mijn bestelling omruilen voor een ander product?

Producten kunnen binnen 14 dagen, na ontvangst, retour gemeld worden. Omruilen kan binnen 14 dagen, gerekend vanaf het moment dat je het product retour gemeld hebt. Vriendelijk verzoeken wij je hiervoor contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn bestelling retourneren voor terugbetaling?

Producten kunnen binnen 14 dagen, na ontvangst, retour gemeld worden. Retour zenden kan binnen 14 dagen, gerekend vanaf het moment dat je het product retour gemeld hebt. Vriendelijk verzoeken wij je hiervoor contact met ons op te nemen.

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Wij geven je standaard 6 maanden garantie op je bestelling. Dit geldt uiteraard alleen op defecten die te verwijten vallen aan het artikel zelf. Slijtage en defecten door foutief gebruik vallen niet onder de garantie. Mocht er onverhoopt een defect ontstaan aan de bestelde producten laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Mocht je een klacht hebben over SamsungOordopjes.nl dan verzoeken we je zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Je kunt je klacht op de volgende manieren kenbaar maken:
– Via het contact-formulier.
– Per e-mail via het e-mailadres info@qontra.nl.
– Schriftelijk. Ons postadres is Postbus 124, 3900 AC Veenendaal.

Ik heb een klacht gemeld op één van de bovenstaande manieren. Wat nu?
Zodra wij je klacht in ontvangst hebben genomen ontvang je hierover binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. Hierna zal je klacht door ons in behandeling worden genomen. Houd rekening met een reactietermijn van maximaal 10 werkdagen. Dit termijn is mede afhankelijk van de aard van de klacht.
Mijn vraag staat hier niet vermeld. Wat kan ik doen?
Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We verzoeken je hiervoor het contact-formulier in te vullen.